fbpx
0
0,00 din
  • Prazna korpa

    Trenutno nemate proizvoda u svojoj korpi

Terminologija

VRSTE ZAŠTITE

 

SmartGuard (7 NIVO ZAŠTITE)

Trenutno najbolji zaštitni pojas koji postoji. Ne ispušta vazduh. Masivan 5 mm debeo sloj od visokoelastičnog specijalnog kaučuka pruža trajnu zaštitu, čak i ukoliko pređete preko predmeta poput kamena, stakla, eksera, bagrema, svega onoga što bi oštetilo bilo koju drugu gumu.

(SMARTGUARD – PRESEK GUME SLIKA IZNAD)

 

Tubeless Easy (6 NIVO ZAŠTITE)

Tubeless tehnologija, tkanina visoke gustine kombinovana sa Latex tečnošću za zaptivanje predstavlja 6 nivo zaštite.

(TUBELESS EASY – PRESEK GUME SLIKA IZNAD)

 

Dualguard (6 NIVO ZAŠTITE)

Dva sloja najlonske zaštite, sadrži 2,5mm visokoelastičnog specijalnog kaučuka u svom sastavu.

(DUALGUARD PRESEK GUME SLIKA IZNAD)

 

Double Defense V-Guard (6 NIVO ZAŠTITE)

Kombinovana zaštita od bušenja. Izuzetno laka i otporna na rezove, proizvedena najmodernijom tehnologijom, dok se na bočnim zidovima nalazi SnakeSkin tkanina koja omogućava još bolju zaštitu protiv pucanja zida.

Double Defense Raceguard (6 NIVO ZAŠTITE)

Kombinovana zaštita od bušenja. SnakeSkin tkanina je zastupljena u potpunosti, dok se ispod gazne površine nalazi RaceGuard koji čini ovu gumu i njenu zaštitu top izborom.

Double Defense GreenGuard (6 NIVO ZAŠTITE)

Kombinovana zaštita od bušenja. Visokoelastičan specijalni kaučuk ispod gazne površine, dok se na bočnim zidovima nalazi SnakeSkin tkanina koja omogućava još bolju zaštitu protiv pucanja zida.

(DOUBLEDEFENSE VARIJANTE ZAŠTITE – PRESEK GUMA SLIKA IZNAD)

 

V-Guard (5 NIVO ZAŠTITE)

Tkanina ekstremno laka, otporna na rezove i cepanja samog gazišta gume.

(V-GUARD PRESEK GUME SLIKA IZNAD)

 

GreenGuard (5 NIVO ZAŠTITE)

3 mm visokoelastičan specijalni Indijski kaučuk. Delom korišćen iz reciklaže, neka vas to ne zavarava, ovo je jedan ozbiljan sloj zaštite koji prestavlja standardnu zaštitu bilo da idete na duže relacije ili se vozite na lokalu.

(GREENGUARD PRESEK GUME SLIKA IZNAD)

 

PunctureGuard (5 NIVO ZAŠTITE)

zaštitni sloj debljine 3 mm od gume čini ovu gumu zaštićenu osnovnim slojem.

(PUNCTUREGUARD PRESEK GUME SLIKA IZNAD)

 

RaceGuard (4 NIVO ZAŠTITE)

2 sloja ukrštene tkanine od najlona, gustoće šivenja od 67 EPI.

 

(RACEGUARD PRESEK GUME SLIKA IZNAD)

 

KevlarGuard (3 NIVO ZAŠTITE)

Minimalni standard Schwalbe zaštitnog pojasa. Već godinama se dokazuje. Pojas se sastoji od prirodnog kaučuka i pojačan je Kevlar nitima. Sa 50 EPI karkasse su sve Active Line gume najbolje zaštićene od defekata. Kevlar je licenca DuPont.

(KEVLARGUARD – PRESEK GUME SLIKA IZNAD)

 

LiteSkin & Performance (2 NIVO ZAŠTITE)

Guma konstruisana od visokokvalitetne tkanine, bez zasebnog zaštitnog pojasa.

(LITESKIN & PERFORMANCE – PRESEK GUME SLIKA IZNAD)

Dodatne informacije: www.schwalbe.com

TERMINOLOGIJA

Evolution Line.

 

 

Performance Line.

 

 

Active Line.

Najbolje što se može proizvesti od strane Schwalbe ccompanije. Visokokvalitetni materijali. Najnovija tehnologija.

 

 

Izvanredan kvalitet za intenzivnu vožnju.

 

 

Pouzdana marka kvaliteta.

EPI Ends Per Inch ) : Mera za gustinu platnenog sloja. Što je veći ovaj broj i platno je gušce, a samim tim je i kvalitet gume bolji. Obično guma ima tri ovakva sloja.
ETRTO ( European Tire and Rim Technical Organization ) : Evropska organizacija za standardizaciju guma i felne.

ETRTO oznaka predstavlja broj (npr. 37-622 ) što znači da je označena guma širine 37mm dok je dijagonala gume 622mm.

Light : Olakšana verzija gume, gde je svaki gram koji je ušteđen prilikom konstrukcije jako bitan i značajan.
LiteSkin : „Skin“ gume imaju lake i tanke bocne zidove, što doprinosi smanjenju težine i lakšem kotrljanju na ravnim površinama.
Reinforced : Ojačana struktura same konstrukcije gume.
Apex: Ojačanje bočnih zidova radi još veće sigurnosti kod Off-road guma.
Snake Skin : Lagan i elastičan sloj zaštite koji štiti bočne zidove guma od oštrih predmeta ( staklo, kamenje, bagrem, ekseri i dr. ). Iako je defekt prouzrokovan ovim faktorima redak slučaj, može i tek kako da utiče na strukturu gume…
Tubular : Spoljna guma sa ugrađenom unutrašnjom gumom. Koristi se uglavnom kod trkačkih bicikla.
Tubeless : Spoljna guma koja se montira direktno na felnu, bez unutrašnje gume.
Tubeless Ready : Ove gume se mogu konvertovati u tubeless pomoću zaptivne tečnosti.
Reflex :

 

Refleksivna traka na bočnoj strani gume. Kad pada svetlost na ovu traku, vozači automobila će videti velike svetleće krugove koji su lako vidljivi i iz velike daljine. Pod uslovom da je vožač automobila bočno…

SASTAV I STRUKTURA ZAŠTITNIH SLOJEVA GUMA

ADDIX:

https://www.schwalbe.com/addix-compound/

Novorazvijena mešavina visokih performansi.

Najbolje mešavine za sve Schwalbe
MTB gume.

Za MTB (Speed, SpeedGrip, Soft, Ultra Soft), Roadrace (Addix Race) I E-bajk gume
(Addix-E). Addix je dostupan takođe I u varijanti Performance Line.

Dual : Dve različite mešavine gume za bolju performansu i rezultate gume.
Endurance :

 

 

 

TravelStar Compound:

Mešavina ekstremno otporna na trenje, za postizanje maksimalne kilometraže.

 

 

Trostruka smesa. Apsolutno pogodna za upotrebu na dugačkim putovanjima biciklom.

Triple Nano: Tri razlicite mešavine u jednoj gumi za postizanje najbolje moguće performanse. ( napr. Ultremo, Evolution ).

Novost: Nano čestice poboljšavaju prianjanje i kotrljanje narocčito u području sredine gazećeg sloja.

Energizer: Ekstremno korisna mešavina za E-bike.
Green Compound: Najbolje jedinjenje. Sa polimerima napravljenim isključivo od recikliranog materijala.
GRC:

 

 

WheelStar Compound:

Siva mešavina gume za invalidska kolica.

 

Speed smesa gume specijalno namenjena za trkače u invalidskim kolicama.

SBC : „Schwalbe Basic Compound“ je višenamenska mešavina za sve upotrebe, iako joj sam naziv definiše “osnovno” ovo predstavlja mešavinu predviđenu kao paket za sve namene…
Silica : Specijalni dodatak mešavini koja ima uticaj na lakše kotrljanje gume po površini…
Speedgrip : Mešavina namenjena sportistima sa ekstremno malim otporom pri kotrljanju i odličnim prianjanjem po površini.
One Star Triple Compound: Tri različite smese od gume za najbolji učinak, sa vrlo malim otporom kotrljanja za brze gume.
Roller: Naročito zgodna za turbo trening.
Winter : Specijalna mešavina za zimske gume ( napr. Ice Spiker )

 

LEZYNE – StVZO regulacija

StVZO – Straßenverkehrs-Zulassungs-Ordnung ili Nemačko Regulativno telo za upotrebu vozila u saobraćaju je popularan naziv na Poljskom tržištu. Za mnoge korisnike to definiše kvalitet osvetljenja.

Pored specifikacija, ako zanemarimo snagu i konstrukciju samog svetla dva dela su bitna za korisnika koja poštuju propise:

Prvo 
Minimalna vrednost osvetljenja na područiju od 10m ispred bicikla ne bi trebalo da bude manje od 10lux svetlosti (10 lumena po metru kvadratnom).
Drugo 
Sprečavanje “oslepljenja” drugih učesnika u saobraćaju.

Zahteva posebnu konstrukciju samog svetla i optimizaciju upotrebe osvetljenja, dakle osvetljava put ali ne i prirodu kroz koju prolazimo.

Lampa koja poštuje StVZO propise će imati svetlosni zrak sličan ovom koji je pokazan na prvoj slici:

Svetlo koje ne poštuje propise StVZO, čak i pravilno postavljeno će zaslepiti nadolazeće bicikliste (primer broj dva na slici, srednji grafik) Svetlo koje ne poštuje propise StVZO kao ni pravilno postavljanje se nalazi na trećoj slici.

Teorija i praksa

Svetla koja poštuju StVZO propise su lepo obeležena na pakovanju i njihova distribucija svetlosti je specifična i teško da se može pobrkati sa drugim običnim svetlima prilikom kupovine ili odabira.

Primer: Phillips Saferide 80;

Philips Saferide 80 - rozkład światła

Svetla koja imaju pravougaoni oblik sa vidljivo odsečenim horizontalama.

Neki proizvođači preporučuju da njihova svetla budu takođe odsečena (primer: Fenix BT10/BT20). Štampana izdanja se poklapaju sa ovim:

Fenix BT10 / BT20 marketing materials

Bilo kako bilo, u praksi je odsečeni deo kod Fenix-a BT10 nije postojan i svetlosni zrak je sličan baklji.

Bljeskanje (Flashing) i StVZO

Svetla slabog osvetljenja su prihvatljive tokom dana kao upozorenje ali su zabranjena u sumrak kako za prednje tako i za zadnje svetlo, iz logičnih sigurnosnih razloga.

Mnogi korisnici često podešavaju svetla pravo, naročito kada koriste slabo osvetljena svetla da bi bili vidljivi na putu, što predstavlja rizik kako za samog biciklistu tako i za sve učesnike u saobraćaju.

Pojedine države pokušavaju da isprate te propise čineći medveđu uslugu jer obezbeđivanje saobraćaju bez adekvatnih tehnoiških propisa može imati loš uticaj na celokupan saobraćaj i pojedinca.

 

Jankovic-comp


Prijava

Registracija | Zaboravljena lozinka?